فروشگاه کتاب ریبان

فروشگاه کتاب ریبان

موفقیت کسب کردنی است و برای رسیدن به آن تلاش و پشتکار لازم است نه شانس و اقبالی که با سستی منتظر آن باشیم ...

جاده را روشن ببین


جاده را روشن ببین

سخن بزرگان در مورد کتاب خوانی

انتخاب کنید:

انتخاب با شماست، از اول خودتان تجربه کنید و با آزمون و خطا راه را پیدا کنید یا اینکه از تجارب چند هزار ساله زندگی بشر در این کره خاکی، بهره مند شوید! این کتاب حاصل تجربه جمع کثیری از بزرگانی است که به اوج موفقیت رسیده اند. این جدیدترین و کاملترین کتابی است که میتواند به خوبی جاده را برای شما روشن کند.

در عبور از موانع و مشکلات زندگی، نیاز به نوری داریم تا بتوانیم بهتر انتخاب کنیم. این کتاب روشنایی لازم برای پیمودن جاده موفقیت را برای ما تأمین خواهد کرد!

 

تجارب کارآمد و علم عملی برای موفقیت:

این کتاب، حاصل تجربه افراد موفق و بزرگ است که در آن به جای زندگی نامه افراد، چکیده و روشی که بزرگان به کار گرفته اند تا به درجات عالی برسند را نشر نموده ایم. از این رو اگر می خواهید یک الگو و راهنمای بی نظیر داشته باشید، بهتر است خواندن این کتاب را هرچه زودتر شروع کنید.

کتاب جاده را روشن ببین، بهترین و جدیدترین کتاب موفقیت است که نکته های بسیار جالب و کاملی از قانون های حاکم در زندگی را در خود جای داده است تا مخاطب با پی بردن به آنها بتواند به خواسته های مادی و معنوی خود دست یابد. با خرید این کتاب، باید بدانید که بهترین انتخاب را انجام داده اید.

برعکس تمام افرادی که می گویند گذشته و آینده را رها کنید و زمان حال را دریابید، این کتاب به ما نشان می دهد که چگونه با توجه به تجارب گذشته و برنامه ریزی برای آینده، بهترین استفاده را از زمان حال داشته باشم.

 

تجربه واقعی رسیدن از پایین ترین درجه به بالاترین درجه موفقیت:
علاوه بر اینها، در این کتاب داستانی واقعی فردی که خودش را در مشکلات بسیار زیادی گرفتار نموده است و از همه جا نا امید شده است را می خوانیم که چگونه طی یک دوره کوتاه توانسته به اوج موفقیت ها دست پیدا کند. داستان فردی که به بهانه ساخت و ساز، از تمام دوست و آشنایانش پول گرفته و هیچ اقدامی برای ساخت و ساز هم انجام نداده است، حالا این فرد تمام پول ها را خرج خوشگذرانی هایش کرده و همه چیز را از دست داده است او مانده و بدهی های فراوان که حتی بازپرداخت آنها برایش قابل تصور هم نیست! این داستان واقعی به صورت عملی به ما نشان می دهد که چگونه این فرد توانسته با توجه به آموخته هایی که بعد از تحمل سختی های فراوان دریافت می کند، طی یک دوره کوتاه، علاوه بر پرداخت همه بدهی هایش، صاحب شغلی پردرآمد و اعتبار فراوان شود!

 

- توضیحات بیشتر این کتاب در قسمت معرفی کتاب این فروشگاه درج شده است. در صورت تمایل میتوانید آن را مطالعه بفرمایید.

- در زندگی هزینه های زیادی انجام داده ایم، چه هزینه هایی که نتیجه خوبی برای ما داشته اند و چه هزینه هایی که بدون نتیجه مانده اند، اینجا قرار است شما یک بار هزینه کنید و در عوض در تمام عمر خود، شاهد پیشرفت های بزرگ و رسیدن به خواسته ها و هدف خود باشید. 

- برای داشتن بهترین ها، فقط یک بار در جای مناسب آن هزینه کنید و خیلی زود نتیجه شگرف آن را ببینید.

- این کتاب چکیده و حاصل تمامی کتاب هایی است که در این مورد طی این سال ها به چاپ رسیده است که توسط تیم مدیریت باشگاه بازاریابان ریبان، گرد آوری شده است.

- هرچقدر زودتر مطالعه این کتاب را شروع کنید، زودتر به آرامش و سعادت و خوشبختی واقعی و دائمی خواهید رسید.

- کتاب قرار نیست مانند یک تسکین دهنده موقت، یک زمان کوتاه امید را در شما زنده کند و خیلی زود به فراموشی سپرده شود! بلکه با راهکار های علمی و عملی و قوانینی که در به خوانده آموزش می دهد، میتواند تمام عمر انگیزه و امید را در شما زنده نگهدارد تا بتوانید در هر سختی و مشکلی، با حفظ آرامش، مسیر پیروزی را ادامه دهید.

- بیش از این برای خرید این کتاب تأخیر کردن مجاز نیست ... همین حالا خرید کنید. بسم الله ...

 

کتاب به صورت فایل PDF است که در تمام دستگاه ها از جمله گوشی همراه هوشمند، رایانه و تبلت، قابل اجرا و مطالعه می باشد و بلافاصله بعد از پرداخت قابل دریافت است.

 


مبلغ قابل پرداخت 481,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 373

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (1)

محسن صادقی پور
۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۶

چند روزی بود تبلغیات این کتاب برای من ارسال میشد ولی توجهی نداشتم، دیروز دل رو به دریا زدم امدم دیدم کتاب رو و خریدمش، خیلی عالی تر از اون چیزی هست که معرفی کردید، به نظرم درست معرفی کنید خیلی طرف دارای بیشتری پیدا میکنه، کتاب خیلی پر محتوایی بود، پولش نوش جونتون

آدرس: فروشگاه ریبان

کلیه حقوق این فروشگاه متعلق به "باشگاه بازاریابان ریبان" است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما