فروشگاه کتاب ریبان

فروشگاه کتاب ریبان

موفقیت کسب کردنی است و برای رسیدن به آن تلاش و پشتکار لازم است نه شانس و اقبالی که با سستی منتظر آن باشیم ...

آشنایی با سئو


 آشنایی با سئو 
 
 
برای کسب درآمد بهتر و معرفی کتاب به افراد بیشتر، نیاز به راه اندازی صفحاتی در اینترنت دارید که بدون نیاز به حضور شما، معرف کار شما باشند. چه این صفحات در سایت های اجتماعی باشند و چه وبلاگ ها، نیاز است تا از اصولی پیروی کنند تا بتوانید افرادی که در اینترنت به دنبال مطالبی شبیه به مطالب شما هستند را جذب کنید. مثلاً برای معرفی همین کتاب جاده را روشن کن، باید سعی کنیم طوری مطلب بنویسیم و آن را در اولین نتایج متور های جستجو قرار دهیم که هر کس در مورد کتاب های انگیزشی یا موفقیت سرج کرد، فوراً مطالب شما را در اولین یافته ها نشان دهد.
 
کسب رضایت کاربر و کسب رضایت موتور‌های جستجو دو عاملی است که یک سایت را به موفقیت نزدیک می‌کند.
 
مزیت سئو؛
سئو مهم‌ترین عامل برای رسیدن به این اهداف است. به عنوان مثال فرض کنید شما یک وبلاگ جذاب و کاربر پسند را طراحی کرده‌اید، که هیچ کاربری به سراغ آن نمی‌آید، به مانند این که شما یک فروشگاه مدرن و مجهز را در جایی احداث کنید که هیچ آدمی از آن‌جا رد نمی شود! پس از این رو برای رونق و پیشرفت وبلاگتان باید جامعه هدف را با آن آشنا کنید. سئو بهترین و کارآمدترین راه برای جلب نظر جامعه هدف است.
 
با استفاده از آموزش سئو به راحتی می‌توان فروشگاه سوت و کور خود را به محلی برای رفت و آمد کاربران تبدیل کرد. این دقیقا همان چیزی است که موتورهای جست و جو گوگل را به وجد می‌آورد و آن‌ها نیز رفته رفته ارزش و اعتبار ویژه‌ای برای سایت شما قائل می‌شوند.
 
از این رو آشنایی با سئو، کاربران و موتور‌های جستوجو را می‌توانید مشتاق به بازدید از سایتتان کنید و این موضوع، مهم‌ترین عاملی است که یک کسب و کار برای رونق و پیشرفت خود به آن نیاز دارد.
 
در این مطلب توضیحات کوتاهی در مورد سئو برای شما قرار داده ایم تا با کلیات موضوع آشنا شوید، به زودی دوره های کامل سئو برای علاقه مندان در سایت قرار خواهد گرفت!
 
سئو چیست و چرا مهم است؟
سئو یا SEO مخفف کلمه search engine optimization می باشد و به مجوعه اقدامتی می گویند که شما با استفاده از آن ها می توانید وبسایت خود را بر روی کلمات کلیدی مورد نظرتان به صفحه اول گوگل برسانید. 
 
سئو، یک منبع درآمد برای آینده است؛
با آموزش سئو شما می توانید به راحتی به درآمد برسید. زیرا با ورود ویروس کرونا، مسیر رشد دنیای دیجیتال چندین برابر شد و اکثر کسب و کارها به این نکته پی برده اند که باید آنلاین شوند.
 
حال فقط داشتن یک سایت کافی نیست، کسی که درآمد بیشتری می خواهد و دوست دارد سهم بازار خودش را بگیرید، بهترین گزینه سئو سایت می باشد.
شما می توانید با یادگرفتن سئو به راحتی، هر سایتی را به صفحه اول گوگل رسانده و به آن کسب و کار کمک کنید تا درآمد خود را چندین برابر افزایش دهد.
 
آموزش سئو، نیاز تمامی کسب و کارها؛
افزایش فروش و افزایش مشتری مهم‌ترین مسائلی هستند که صاحبان کسب و کار‌ها همواره به آن توجه دارند. آموزش و به کار گیری سئو، می‌‌تواند مهم‌ترین گام برای این امر باشد. با مثالی این موضوع را شفاف تر توضیح می‌دهیم.
 
فرض کنید دو فروشگاه، محصولی مشابه را به فروش می‌رسانند، به نظر شما کاربر یا مشتری، کدام فروشگاه را برای خرید انتخاب می‌کند؟ بدون شک سایتی که رتبه‌ی بهتری در سرچ گوگل داشته باشد، اعتبار و ارزش بیشتری از دید مشتری دارد.
 
از این رو آشنایی با سئو، علاوه بر جذب مشتری، اعتبار و ارزش کسب و کارتان را نیز افزایش میدهد و افراد نیز اعتماد بیشتری به سایت یا وبلاگ شما خواهند نمود.
 
این که همه‌ی سایت‌ها و کسب وکار‌های اینترنتی به سئو نیاز دارند یک موضوع کاملا بدیهی و مشخص است.
 
شاید سوال بهتر این باشد که آیا صاحبان کسب وکار‌ها باید به صورت خود آموز سئو را یاد بگیرند و یا بهتر است که این مهم را به سئو کار‌ها بسپارند؟
 
برای جواب به این سوال باید گفت که هیچ کسی به اندازه خودتان دلسوز سایت و کسب و کارتان نیست و از این رو بهتر است که دست به کار شوید و خودتان با گذراندن دوره جامع آموزش سئو، بهترین استراتژی را برای موفقیت و پیشرفت سایت و کسب وکارتان بچینید. البته برای شروع همکاری در فروش فایل، تا رسیدن به درآمد مناسب، ترجیحاً سعی کنید بدون پرداخت هزینه به فعالیت خود ادامه دهید، فعلاً نیاز به سئو حرفه ای ندارید اما اگر بخواهید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید، باید کمی با سئو آشنایی داشته باشید، فعلاً تا همین مقدار برای شما کافی است که مفهوم آن را بدانید، به زودی منتظر آموزش حرفه ای سئو از طرف باشگاه بازاریابان ریبان باشید.
 

  انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 67

برچسب های مهم

آدرس: فروشگاه ریبان

کلیه حقوق این فروشگاه متعلق به "باشگاه بازاریابان ریبان" است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما