فروشگاه کتاب ریبان

فروشگاه کتاب ریبان

موفقیت کسب کردنی است و برای رسیدن به آن تلاش و پشتکار لازم است نه شانس و اقبالی که با سستی منتظر آن باشیم ...

درآمد عالی برای شما، بابت معرفی رمان چهل مرحله از زندگی من


یک پیشنهاد عالی همکاری در فروش، برای تشویق شما عزیزان، تا با اشتیاق بیشتری شروع به کار کنید.

یک رمان جدید در حال تألیف هستیم و شما اولین نفراتی هستید که برای این رمان بازاریابی میکنید، از طرفی کمی معرفی اولیه این رمان سخت است چون تازه تألیف است ولی در عوض خبر خوبی برای شما داریم.

جهت مشاهده رمان، اینجا کلیک نمایید.

این رمان طولانی قرار است انشالله طی مدت 40 هفته به صورت هفته نامه منتشر شود که بابت هر هفته نامه هزینه ای از مشتری دریافت میشود! هر کدام از شما هر تعداد از فصل اول این رمان را به فروش برساند، علاوه بر اینکه بیش از 50 درصد بابت آن پورسانت می گیرید، در 15 درصد تمام فصل های بعدی که توسط خریداری که از طرف شما معرفی شده است، شریک خواهید بود.

به زبان ساده تر، فرضاً شما قبل از انتشار فصل دوم، 100 نفر را مجاب به خرید فصل اول این رمان می کنید. در این صورت بابت 100 فروش حدود هشت میلیون تومان پورسانت خواهید گرفت. برای هفته های آینده، با توجه به اینکه کمی قیمت فصل های بعدی تغییر خواهد داشت و پورسانت شما هم برای فصل های بعدی 15 درصد محاسبه میگردد، بابت 100 نفری که قبلاً معرفی نموده اید، هر هفته حدود یک و نیم میلیون تومان بدون نیاز به بازاریابی مجدد، دریافت خواهید نمود! این کتاب 40 فصل دارد!

برای راحتی کار شما در امر معرفی این رمان و تشویق به خرید دیگران، تمامی افرادی که حداکثر تا دوشنبه شب، فصل اول این رمان را خریداری نمایند، میتوانند با استفاده از کد تخفیفی که در اختیار شما قرار میدهیم تا شما هم در اختیار دیگران قرار دهید، از تخفیف 20 درصدی برای آن بهره مند شوند. جهت دریافت کد تخفیف و یا دریافت هرگونه راهنمایی و طرح سوال خود، لطفاً فقط از طریق واتساپ، به شماره؛

09197690145

با ما در تماس باشید.

جهت مشاهده آموزش های لازم، اینجا کلیک نمایید.

  انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 64

آدرس: فروشگاه ریبان

کلیه حقوق این فروشگاه متعلق به "باشگاه بازاریابان ریبان" است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما