فروشگاه کتاب ریبان

فروشگاه کتاب ریبان

موفقیت کسب کردنی است و برای رسیدن به آن تلاش و پشتکار لازم است نه شانس و اقبالی که با سستی منتظر آن باشیم ...

دانلود کتاب حال دلت رو خوب کن


دانلود کتاب حال دلت رو خوب کن

وقتی امید را انتخاب می کنید، همه چیز ممکن می شود، فقط کافی است انگیزه لازم را به دست آورید تا به آنچه می خواهید دست یابید.


حالا که همه جا صحبت از مشکلات و سختی هاست، بر خود لازم دانستیم که با انتشار این کتاب، زندگی سرشار از امید را به شما عزیزان هدیه دهیم.


در این زمان بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا روحیه صبر و استقامت را در خودمان تقویت کنیم و دیگران را هم به صبر و بردباری تشویق نماییم.


اما آنچه که باعث رسیدن ما به مقصد و هدف می شود، انگیزه است! داستان کتاب قرار است انگیزه لازم برای حل تمامی مشکلات و رسیدن به آرزو ها را به ما هدیه دهد، خواندن این داستان کمتر از بیست دقیقه وقت شما را خواهد گرفت، اما انگیزه ای که به شما هدیه می دهد، به اندازه یک عمر همراه شما خواهد بود.

 

قانون زندگی


برای رسیدن به اوج موفقیت، داشتن انگیزه، بسیار مهم است! ما خواندن هر داستانی را توصیه نمی کنیم، چرا که بسیاری از داستان ها، فقط ساخته و پرداخته ذهن هستند و در عمل هیچ منفعتی برای خواننده به دنبال نخواهند داشت.


اما خواندن راهکار عملی افرادی که از عمق سختی ها، به موفقیت های بزرگ دست یافته اند، می تواند انگیزه لازم در وجود ما برای عبور از سختی ها و رسیدن به موفقیت ها، ایجاد نماید.


این کتاب با نشان دادن راه کار های عملی، در قالب داستانی شیرین و کوتاه، می تواند به اندازه کافی، امید و انگیزه برای شما به وجود آورد تا خیلی راحت مشکلات را پشت سر گذاشته و به زودی، طعم شیرین موفقیت را بچشید.

 

 

در این کتاب با زندگی فردی آشنا خواهیم شد که در اوج سختی ها و درست زمانی که افکار خودکشی را در ذهن داشت، با فردی رو به رو می شود که راه کار حل همه مشکلات را به او نشان می دهد. این فرد فقط با انجام دادن هشت کار ساده، آن هم فقط طی یک شبانه روز، به آنچه برای موفقیت لازم است، دست پیدا می کند.

 

لطفاً بعد از مطالعه این کتاب، علاوه بر معرفی آن به دیگران، نظرات خود را هم در پایین این صفحه، برای بازدید دیگران، بنویسید.

 

این کتاب در 52 صفحه و به صورت فایل PDF هم اکنون برای دانلود مستقیم، آماده است، جهت دانلود، روی گزینه زیر کلیک نمایید.

 

  انتشار : ۶ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 99

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (1)

بابک نیکبخت
۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹

با سلام و عرض ادب؛
بنده بابک نیکبخت، نویسنده کتاب "حال دلت رو خوب کن هستم"
خوشحالم که این کتاب را می خوانید، امیدوارم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.
لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در این قسمت درج نمایید.
با تشکر

آدرس: فروشگاه ریبان

کلیه حقوق این فروشگاه متعلق به "باشگاه بازاریابان ریبان" است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما